Eerst inzicht

Om niet aan de oppervlakte van het vraagstuk te blijven vraag ik u het hemd van het lijf. Want alleen dan begrijp ik wat de context van uw vraagstuk is. Vaak schuilen er verschillende belangen achter de uitdaging die u heeft. Die van uzelf en anderen. Zonder die te kennen is een oplossing niet makkelijk te vinden. Meer weten?

Doorvragen

Het vraagstuk zal als buitenstaander worden benaderd. Onafhankelijk, objectief. U vraagt mij immers om vanuit een ander perspectief naar uw uitdaging te kijken. En dan komen uw belangen ook aan bod. Die zijn belangrijk. Maar ook uw collega's hebben zich aan de bedrijfscultuur aangepast. En hebben deze gemaakt. Sommigen zijn er zelfs mee vergroeid. Daarin is de rol van management, leidinggevende en managementstijl belangrijk. Bij organisatievraagstukken speelt u een belangrijke rol bij veranderingen. Meer weten?

Kritisch

Eigenlijk geldt dat ook voor uw marketingstrategie. U heeft al een imago t.a.v. uw huidige klanten. Wanneer u daarin iets wilt veranderen is het dus van belang te weten hoe dat imago tot stand is gekomen. En dat is misschien niet altijd leuk. Daarom ben ik kritisch. En vraagt ik door. Meer weten?


© Joost geeft Raad 2009 | Informatie | joost@joostgeeftraad.nl | juridische informatie